Oldal kiválasztása

A közösségi média világában 2020 egyik legnagyobb híre valószínűleg az lesz, hogy visszatér az egykori Facebook-rivális közösségi hálózat / app, a Tsū. Mit tudunk eddig? Az előzmények és az újraindulásra utaló jelek már össze lettek gyűjtve ebben a cikkben, most csak a lényeget közöljük.

Mit lehet tudni a startup-ról 2020 elején?

A Tsū egy új típusú, “szociálisabb” közösségi média szemléleten alapszik, melynek lényege, hogy a tartalomgyártóknak is részesülniük kell a reklámbevételekből származó profitból. – hangsúlyozta John Acunto, a Tsū Inc. CEO-ja.

2014 és 2016 között működött a közösségi hálózat, a leállásakor több mint 5 millió felhasználója volt.

2019 tavaszán a Hilco Streambank szerezte meg a Tsu.co domain-t és a hozzá tartozó javakat, applikációt, kódot, márkanevet és tulajdonjogokat. 19 millió dollár a projekt finanszírozási kerete.

Több híres amerikai influenszer (pl. a 24 millió követővel rendelkező Sommerray) is csatlakozott már az előregisztrációhoz és hirdeti az oldalt.

Tsū előregisztráció

A tsu.social oldalon már 2019 novemberében elindult az előregisztráció, melyre az oldal többek között 2 fontos ígérettel próbálja rávenni a leendő felhasználókat.

Mindenki, aki a hivatalos indulás előtt előregisztrál, 50%-os kifizetésben részesülhet a közösségi oldal reklámbevételeiből.

Az előregisztráció után kapunk egy egyedi linket, melyet megosztva ismerőseinkkel, további 10%-os kifizetéshez juthatunk (az adott felhasználó aktivitásától függően ez lehet egy csekélyebb vagy nagyobb összeg is)

+1 – bár nem hivatalos információ, a cég egyik munkatársával folytatott levelezés alapján mondható: a legelső időszakban a korábban előregisztráltaknak lesz csak lehetősége megismerni és egyben tesztelni az oldalt, a nagy nyilvánosság számára csak ezt követően lesz elérhető a közösségi oldal.